Els Museus de Sitges tenen una presència destacada en el nou vídeo promocional de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, batejat com a Sitges Anytime. L’audiovisual, elaborat per les empreses Punt TV Comunicació Audiovisual i Parenthesis Marketing Consulting, recull els principals recursos i atractius turístics de la vila, entre els quals hi apareixen els museus reformats de la façana marítima, les visites guiades al Palau de Maricel o el segell d’art contemporani de la Fundació Stämpfli.
L’apartat cultural del vídeo es completa amb projeccions d’alguns dels racons i edificis més emblemàtics de Sitges (la Punta, el Racó de la Calma, el carrer d’en Bosch, el Cap de la Vila...) i una recopilació d’imatges de celebracions tan arrelades com la Festa Major, el Corpus o el Carnaval. El nou espot vol ser una eina més per reivindicar la capitalitat cultural de vila i la seva aposta pel turisme familiar.
El rodatge s'ha desenvolupat al llarg de més d'un un any, amb l'objectiu de recollir els moments més importants del calendari sitgetà. En total, s'han necessitat 30 jornades de filmació i més de 1.000 minuts d'imatges enregistrades. L’ús dels darrers avenços tecnològics ha permès donar una imatge cinematogràfica a la nova eina de promoció.
Sitges Anytime ha rebut més de 200.000 reproduccions en només una setmana. Properament, Turisme de Sitges produirà més clips temàtics per destacar esdeveniments, actius o segments de turisme concrets. El primer d'aquests vídeos és el que s’ha elaborat amb motiu del Corpus de Sitges.