Esdeveniments

Una celebració?

Un sopar d’empresa?

Una presentació?

El Palau de Maricel, reuneix les condicions adequades per acollir esdeveniments diversos: d’empresa, concerts, recitals, conferències, banquets i tot tipus d’actes protocolaris.

El Saló d’Or, l’espai més solemne de l’edifici, amb una capacitat de fins a 100 persones, és un marc incomparable per a celebracions i esdeveniments d’índole diversa, entre els quals destaquen els casaments civils.

La decoració nítida caracteritza el Saló Blau, un espai polivalent on s’hi poden dur a terme banquets, còctels, conferències o recitals per a un aforament d’entre 80 i 110 persones.

A la part superior de l’edifici, amb un mirador privilegiat de la mar Mediterrània, les terrasses i el claustre esdevenen indrets únics per a actes de diferent format.

El Palau de Maricel és un edifici noucentista situat en ple nucli antic de Sitges. Va ser construït entre 1913 i 1917 per l’industrial col·leccionista i filantrop nord-americà Charles Deering per acollir la seva important col·lecció d’art. L’ enginyer i crític d’art Miquel Utrillo va dirigir les obres, que van permetre convertir l’antic barri d’origen medieval en un singular palau, caracteritzat pel seu valor artístic i patrimonial.

Descarrega dossier

INFORMACIÓ I RESERVES