Mesures sanitàries de protecció als Museus de Sitges

Per garantir la visita segura dels usuaris

Els Museus de Sitges han pres una sèrie de mesures sanitàries per garantir la seguretat i tranquil·litat dels visitants, segons les recomanacions de les autoritats competents.

– Accés amb les mesures de protecció personal obligatòries: mascareta per a tot el recorregut i gel hidroalcohòlic. Punts d'higiene habilitats també a tots els lavabos, a l'entrada i sortida dels Museus.
– Manteniment de la distància interpersonal a 1.5 m
– Aforament reduït al 30% de la capacitat habitual.
– Sentit únic de la visita per a evitar coincidències en espais reduïts. L'Accés al Museu serà per l'entrada principal. El recorregut s'iniciarà primer pel Museu del Cau Ferrat, passant per l'exposició temporal de Can Rocamora fins a arribar a la tercera planta del Museu de Maricel per baixar a les plantes inferiors. La sortida es realitzarà per la Porta de Raixa que dóna també al carrer Fonollar.
– Els fulletons, fulls de sala i material de difusió no estarà a l'abast del públic. El personal d'atenció al públic facilitarà aquest material a petició dels usuaris.
– Els grups de visites serà màxim de 8 persones i de 15 estudiants en cas de les escoles.
– Reforç del servei de neteja que durant tot el dia s'encarregarà de la desinfecció dels espais.
– El servei de consigna estarà fora de servei fins a nova data.

– L'ús dels ascensors queda restringit a persones amb mobilitat reduïda.

– Pagament preferentment amb targeta.

– La botiga està oberta en el mateix horari que els Museus i l'accés podrà ser directe sense necessitat d'adquirir l'entrada al
Museu. La ubicació de la botiga es troba a l'inici de la visita als Museus.

Mesures sanitàries de protecció als Museus de Sitges